Av |
Innlegg |
ØivindJ

Alder: 39
Ble Medlem: 27. Des 2004
 |
|

|
|
Legger denne ut på nytt. det var meningen at alle skulle få si sin mening, ikke bare styret. Kom igjen folkens...innspill....
Ja, nå fikk vi siste blekke fra Carl sin hånd. Han har gjort en god jobb det er helt sikkert. I forbindelse med dette reiser det seg jo noen spørsmål, hvem tar over? I en mellomperiode hadde det kanskje vært greit med noen som kunne samle sammen evt. stoff som kommer inn, slik at neste redaktør ikke måtte starte på bar bakke. (det nytter ikke å foreslå meg). Printeren vår blir levert materialforvalter regner jeg med. Carl har jo antakelig også en del konvolutter, frimerker og papir, så det kan også hentes der . Det MÅ da være en eller annen der ute som kan tenke seg å ta denne jobben. Hans-Petter lagde Blekka i TI år. Og jeg skrev for hånd hver enese adresse og puttet blekka i konvolutter de samme ti årene, nå er det bare fløyel med nesten hver eneste Blekke som E-Post.
Kom igen en eller annen.......
Ja, nå fikk vi siste blekke fra Carl sin hånd. Han har gjort en god jobb det er helt sikkert. I forbindelse med dette reiser det seg jo noen spørsmål, hvem tar over? I en mellomperiode hadde det kanskje vært greit med noen som kunne samle sammen evt. stoff som kommer inn, slik at neste redaktør ikke måtte starte på bar bakke. (det nytter ikke å foreslå meg). Printeren vår blir levert materialforvalter regner jeg med. Carl har jo antakelig også en del konvolutter, frimerker og papir, så det kan også hentes der . Det MÅ da være en eller annen der ute som kan tenke seg å ta denne jobben. Hans-Petter lagde Blekka i TI år. Og jeg skrev for hånd hver enese adresse og puttet blekka i konvolutter de samme ti årene, nå er det bare fløyel med nesten hver eneste Blekke som E-Post.
Kom igen en eller annen.......Ja, nå fikk vi siste blekke fra Carl sin hånd. Han har gjort en god jobb det er helt sikkert. I forbindelse med dette reiser det seg jo noen spørsmål, hvem tar over? I en mellomperiode hadde det kanskje vært greit med noen som kunne samle sammen evt. stoff som kommer inn, slik at neste redaktør ikke måtte starte på bar bakke. (det nytter ikke å foreslå meg). Printeren vår blir levert materialforvalter regner jeg med. Carl har jo antakelig også en del konvolutter, frimerker og papir, så det kan også hentes der . Det MÅ da være en eller annen der ute som kan tenke seg å ta denne jobben. Hans-Petter lagde Blekka i TI år. Og jeg skrev for hånd hver enese adresse og puttet blekka i konvolutter de samme ti årene, nå er det bare fløyel med nesten hver eneste Blekke som E-Post.
Kom igen en eller annen.......
Bytt til full sideredigering |
|
|
|
 |

|
 |
|
|
Vis Neste Tema
Vis Forrige Tema